Principală » Comunicare » 31.12.2024 Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/procedurile negociate privind achiziționarea combustibil prin procedura de achiziție cop

31.12.2024 Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/procedurile negociate privind achiziționarea combustibil prin procedura de achiziție cop

ANUNȚ DE PARTICIPARE INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE

privind achiziționarea Combustibil

prin procedura de achiziție COP

1.          Denumirea autorității contractante: Agenția Navală a Republicii Moldova

2.          IDNO: 1018601000124

3.          Adresa: mun. Chișinău, șos. Hîncești 53

4.          Numărul de telefon/fax: 022-733-446

5.          Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: info@narm.md

     6.           Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la   documentația de atribuire: www.achizitii.md ; mtender.gov.md

7.          Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): nu se aplică

8.          Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor bunuri /servicii/lucrări:

Nr. d/oCod CPVDenumirea bunurilor/ serviciilorUnitateade măsurăCantitateaSpecificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referințăValoarea estimată
(se va indica pentru fiecare lot în parte)
  Lotul 1    
109132000-3Benzină Premium 95litri3000Conform anexei57300
  Lotul 2    
209134200-9Motorina Euro-6litri6000Conform anexei99850
Valoarea estimativă totală157150

9. În cazul procedurilor de preselecție se indică numărul minim al candidaţilor şi, dacă este cazul, numărul maxim al acestora._____nu se aplică___________________________

  1. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
  2. Pentru un singur lot;
  3. Pentru mai multe loturi;
  4. Pentru toate loturile;
  5. Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant_____
  1. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se admite

                                                                                                               (indicați se admite sau nu se admite)

  1. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: 31.12.2025
  2. Termenul de valabilitate a contractului:31.12.2025
  3. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): nu_

     (indicați da sau nu)

  1. Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor legi sau al unor acte administrative (după caz):  nu se aplică
  2. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație):
Nr. d/oCriteriile de calificare și de selecție (Descrierea criteriului/cerinței)Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:Nivelul minim/
Obligativitatea
1CERERE DE PARTICIPARE  Semnat electronic de către operatorul economic (Anexa 7 la Documentația StandardObligatoriu
2DECLARAŢIE privind valabilitatea ofertei  Semnat electronic de către operatorul economic (Anexa 8 la Documentația Standard)Obligatoriu
3DUAESemnat electronic de către operatorul economicObligatoriu
4OfertaSpecificația de prețuri (Anexa 23 la Documentația Standard), Specificația tehnică (Anexa 22 la Documentația Standard). Semnate electronic de către operatorul economicObligatoriu
5Declarației privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de baniOriginal, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către operatorul economic. Operatorul economic va completa Declarația modelul aferent procedurii (anexat în SIA RSAP)Obligatoriu
  1. Garanția pentru ofertă, după caz nu se aplică
  2. Garanția de bună execuție a contractului, nu se aplică
  3. Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrânse și a procedurii negociate), după caz nu se aplică
  4. Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): nu se aplică
  5. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): _ disponibilitatea stațiilor de alimentare in localitățile Chișinău, Cahul, Soroca, Giurgiulești.
  6. ____________________________
  7. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut
  8. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
Nr. d/oDenumirea factorului de evaluarePonderea%
 Nu se aplică 
   
  • Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
  • conform SIA RSAP
  • pe:
  • Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:

Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP

  • Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile
  • Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
    Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepția cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA RSAP.
  • Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română
  • Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: ________________________ nu se aplică
  • Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:

Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor

Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;

Tel/Fax/email:022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md

  • Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respectiv (dacă este cazul): nu se aplică
  • În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare:
  • Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ:
  • Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: conform SIA RSAP
  • În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronicSe va utiliza/accepta sau nu
Depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participareSe acceptă
Sistemul de comenzi electroniceNu se acceptă
Facturarea electronicăSe acceptă
Plățile electroniceSe acceptă
  • Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): nu se aplică
  • Alte informații relevante: _______________________________________________

  1. M-TENDER Anunț >>> click aici <<<<
  2. Anunț de participare >>> click aici <<<<
  3. Caietul de sarcini >>> click aici <<<
  4. Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani >>> click aici <<<
  5. Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii >>> click aici <<<
  6. Formularul standard al docuemntului unic de achiziții european >>> click aici <<<