A N U N Ț
cu privire la condițiile de desfășurare a concursului
pentru ocuparea funcției vacante
în cadrul Agenției Navale a Republicii Moldova
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Agenția Navală a Republicii Moldova anunță concursul pentru următoarea funcție vacantă:
Serviciul resurse umane și managementul documentelor
1. Specialist principal – 1 unitate
Informația necesară:
Denumirea autorității publice: Agenția Navală a Republicii Moldova
Sediul autorității: mun. Chișinău, șos. Hîncești, nr. 53, etajul 5
Serviciul resurse umane și managementul documentelor
Funcția publică – specialist principal
Scopul general al funcției: Să contribuie la realizarea misiunii și obiectivelor strategice ale ANRM prin asigurarea implementării eficiente a politicilor de personal și de management al documentelor în cadrul instituției..
Sarcini de bază:
1) Implementarea politicilor și procedurilor de personal în cadrul agenției, inclusiv gestionarea dosarelor personale ale angajaților Agenției.
2) Identificarea nevoilor de formare și dezvoltare profesională pentru personalul agenției, monitorizarea și raportarea realizării planului de dezvoltare profesională, evidența activităților și rezultatelor instruirii, organizarea instruirilor interne pentru personalul Agenției;
3) Administrarea registrului intern al angajaților și plasarea informației în SIA REA.
4) Asigurarea implementării eficiente a politicilor de management al documentelor în cadrul instituției, procesarea fluxului documentar în sistemul e-Management, monitorizarea și raportarea executării documentelor în cadrul Agenției.
5) Stabilirea și menținerea unui sistem de clasificare și arhivare a documentelor, care să faciliteze accesul și recuperarea eficientă a acestora.
Condițiile de participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă – superioare de licență sau echivalente managementul resurselor umane/administrare publică/drept/științe sociale;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Experiență:
- 1 an de experiență profesională în domeniul managementului resurselor umane/managementului documentelor, experiența în serviciul public constituie un avantaj.
Cunoștințe:
- Cunoașterea legislației în domeniul transportului naval;
- Cunoașterea legislației administrative, civile, contravenționale;
- Cunoașterea practicilor naționale și internaționale în domeniu;
- Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea limbii engleze nivel A2. Cunoașterea altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
- Cunoașterea de instrumente și modalități de comunicare;
- Cunoștințe de operare la calculator Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilități: de lucru cu informația, analiză și sinteză, elaborare de normative, soluționare a problemelor de complexitate înaltă, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă, de exercitare autonomă a sarcinilor de serviciu.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, respectarea interesului public, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare și egalitate de gen; deschidere față de cetățeni, mass-media și societatea civilă; inițiativă; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Salariu de funcţie:
de la 8780 lei (brut) potrivit Legii nr. 270 /2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru concurs la funcția de inspector superior
Acte normative în domeniul administrației publice
- Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
- Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
- Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
- Legea 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
- Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Hotărârea Guvernului nr. 706/2018 cu privire la crearea Agenției Navale a Republicii Moldova.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail „Dosarul de concurs”, care va include:
- formularul de participare (anexa >>>>click aici<<<<);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- documente ce atestă experiența de muncă;
- cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere privind absența antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire);
- documentele care atestă prestarea voluntariatului, în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității acestora. Candidații depun documentele personal, prin poștă sau e-mail (cu condiția că candidații vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare).
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este – 05 decembrie 2024, ora 17-00.
Adresa poștală a ANRM: MD-2028, mun. Chișinău, șos. Hâncești, 53, etajul 5, bir. 511,
Persoana de contact: Școlnîi Angela, telefon: (022) 731396, e-mail: info@narm.md
Informația despre data și ora probei scrise și a interviului va fi plasată pe pagina web a Agenției Navale a Republicii Moldova www.narm.md, precum și va fi adusă la cunoștință fiecărui candidat admis la proba scrisă sau la interviu prin telefon sau mesaj electronic.
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.